AKU TIDAK MEMILIH UTK MENJADI INSAN BIASA,MEMANG HAKKU MENJADI INSAN LUAR BIASA.

>> Tuesday, June 17, 2008

AKU MEMPUNYAI CITA2 DAN IMPIAN YG TINGGI ,aku MECEBURI BIDANG perniagaan jualan langsung yang popular pada abad ke -21 ini.syarikat tempataan iaitu CNI .MULA memang lah pandangan org lain terhadap perniagaan ini hina .tetapi ianya adalah perniagaan yg mulia yg aku lihat sebab ianya boleh membantu org lain mencapai impian dengan berniaga .PERMULAANNYA kawan hanya mengunakan produk aje lama membuat sebagai KERJAYA SEUMUR HIDUP KU.TERIMA KASIH kepada syrikat CNI WALAU IMPIANKU DR segi pelanconggan dlm negeri , luar negara baru serta pendapataan bulanan tercapai 40% tetapi nikmatnya luar biasa.........ISAYALLAH PADA tahun 2009 aku akan ke TANAH SUCI MEKAH dengan perniagaan CNI.NANTIKAN SAMBUNGANNYA......




0 ulasan: